Direktlänk till inlägg 22 februari 2013

VÄSTERÅS HÄR KOMMER JAG!

Av Nattali Karlsson - 22 februari 2013 15:15

Jag ska åka till västerås omnågon timme så jag kan inte skriva på ett tag! :(

När jag kommer hem så kommer jag skriva ett långt innläg om vad jag har gjort   



Jag ska åka tåg. 

Vi ska byta tåg 3 gånger, ganska jobbigt om ni frågar mig.

Men ja man gör väl allt för att ha kul.

Sport Lov nästa vecka och då blir det kanske mycket att skriva om :D'



Hej då pussi pussi! Ses snart 1  


Ps jag ska åka med två vänner super kul    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nattali Karlsson - 2 mars 2013 19:27

Hej min dag har varit bra, jag har garit med min bästis och vi har sovit över. Nu är mina kussar hemma hos mig och har lördags mys!   Ska kanske göra ett video klipp om några dagar vi får se hur det blir med det! :)) Jag har haft en bra dag och...

Av Nattali Karlsson - 1 mars 2013 11:30

Vi ger ett stort Grattis till Justin Bieber! Jag vet inte riktigt hur mycket han blir men ajaj. GRATTIS JUSINT BIEBER!         ...

Av Nattali Karlsson - 1 mars 2013 10:56

Någon tar tag i axen på henne. - ALice, ska du inte gå till dina vänner? frågar en Kille som hör till det tuffa gänget (som är med mobbarna). Alice blir tyst, hon vågar inte säga något.. - Nej, juset det du har ju inga, SÄger han med ett stort ...

Av Nattali Karlsson - 28 februari 2013 08:39

Hej vist jag föreldrar var såååå PINSAMA!, ja jag känner igen mig i det. Fast ändå utan dom skulle du inte har ett liv, du ska vara glad för att du har två/en förelder. Många här på jorlden har ingen. Jaa, ibland bli man trötta på dom men tenk ''en d...

Av Nattali Karlsson - 27 februari 2013 22:28


Ville bara säga Go NaTT så kramis kramis!     Fin bild va? (: ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards