Alla inlägg under oktober 2012

Av Nattali Karlsson - 11 oktober 2012 19:42

Hejj Idag va jag i skolan!, Hade kul med mina vänner  

Men en sak jag äe ledsen över är att Min bff jag flytta på lödag elr söndag!,Jag kmr sakna henne så Jävla mke!

Du har alltidvarit därför mejj min söta sockertopp!!♥

Jag har gjort den här bloggen utan att jag har fått bara för att skrivaom mina underbara vänner här på vår planet.  

Ja men MIN Kära bff, Hoppas du får ett nytt bra liv min fina Bby!♥♥♥

Jo justde innan jag glömer I morgon kmr jag inte till skolan och säger hej då till dejj! ):♥

MEN JAG ÄLSKAR DEJJ!   dU ÄE MKE FÖR MEJJ MER ÄN GULD!♥

  Tenker på dejj när jag se deta!♥

Puss och Hej// Mk

Av Nattali Karlsson - 10 oktober 2012 09:35

Jag ä sjuk idag me! Jaf vetinte vad jag ska göra för at må bättre?!

Snälla kan ni hjälpa mejj!  

Av Nattali Karlsson - 9 oktober 2012 17:37

Hejj, Idaghar jag haft tråkigt men som tur så kmr min vän alltid på något roligt man kan gör äfter som hon var sjuk som jag!

Vi har ritat tsm och chattat idag vad det hon som lysste upp min dag!♥    


Hoppas att ni vill följa min blogg mer Måna kramisar till er!   

Av Nattali Karlsson - 9 oktober 2012 08:23

Har tråkigt för att  jag är sjuk och ingen att prata med   

Jag vet inte vad jag ska göra men jag kmr väl på något....

1D

Av Nattali Karlsson - 8 oktober 2012 19:55

  Louis är så söt!  


    ALLA 5 ♥_♥










   

Av Nattali Karlsson - 8 oktober 2012 18:10

Hejj, Jag vill bäretta lite om min blogg!   

Här kommer jag att skriva lite om mitt liv och min Vänner Och familj!.

Aja....Jag kan väl bäretta om idag   

Idag var jag sjuk Och mina 2 av mina vänner!, hade tråkig dag med både skratt och grått!

Tumme ner för den här dagen   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards